divendres, d’agost 31, 2007

Manteniment

Com podeu veure en McTuti i Jo durant aquesta setmana hem restituït al blog la seva aparença anterior i hem efectuat diverses tasques de manteniment dins de Blogger, entre d’altres hem fet un upgrade i hem passat a 2.0, per a fer tot això se us han esborrat les contes d’editors del blog i se us han tornat a enviar les invitacions aquest cop com a redactors.

Si no us ha arribat la invitació deixeu als comentaris la vostra adreça us la enviarem (sempre que sigueu membres del BDA).

Quin disseny us agrada més el actual o el anterior?

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi no m'ha donat temps d'examinar gaire l'anterior XD, a veure: em deixaria estar d'aparences sempre que faci la seva funció, que és comunicar les coses a temps i ser plataforma de diàleg. L'rss és fonamental, per estar atent si hi ha novetats sense obrir el blog (ara que si us dic la veritat, jo per exemple tinc el meu lector de feeds força abandonat, i sempre acabo obrint els blogs que més m'interessen).

La qüestió és que està a Blogger (Google). L'únic que puc aportar és que hi ha una altra eina, el Wordpress, bastant més potent i versàtil. Cal dir que l'he fet servir i és molt còmode, encara que la meva pàgina no hi va (és un experiment a banda). Un exemple de migració recent a wordpress: quands.cat, d'en Xavi Caballé, un blocaire històric.

Es pot instal·lar en castellà i, teòricament, en català també. Per a un blog senzillet no és necessari espai de servidor (te'l proporcionen). Però si es vol fer una cosa més densa, sapigueu que tinc unes desenes de gigues lliures a Dreamhost. Per si ens/us animeu.

La veritat és que personalment no penso animar-me a res (ni a tenir clau de redactor de res, amb franquesa) fins que no acabi exàmens, però aquí queda l'apunt per si no coneixíeu l'eina. Val la pena i és fàcil de fer anar. Petonets.