dilluns, de setembre 18, 2006

Carretillada a l'Aplec Baix Camp


Ens trobem al castell, molta colla se'ns afegeix a Reus però enganxem de rebot a la Jordina (que es queda sense excuses)
Arribem per escoltar les últimes sardanes.
La carretillada es fa després d'unes enceses del Drac de Reus i les fotos (una mica borroses) son fruit d'escapades que una "mimenda" feia de la caixa que estava bastant lluny (perquè ja ens hi haviem mirat abans la Laura i jo que hi estés) a les enceses, per tant han sortit les que han sortit.
 Posted by Picasa

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Maco maco de verità...

El diable contestatari.

Anònim ha dit...

Felicitats a la "reportera més richarachera".
Dono gràcies de que no hi hagi fotos del estat (bastant lamentable) en que vaig quedar (no vaig ser l'única...) despres de donar més tombs que una baldufa. Ja veig que si mai hi ha una altra carretillada abans m'hauré d'entrenar

KidNova ha dit...

Les "agulletes" i "cruximents" es troben a l'ordre del dia i em sembla que em ronda l'encostipat!

Per cert Mi no era dicharachero? No se mai vaig seguir el barrio sèsamo.

Au!

McTutacara ha dit...

lo pitjor era el Piscu dient-te: CORRE!! CORRE!!